Wij kunnen bij uw verzekeraar online inzien wat uw vergoedingen zijn. U weet dus altijd direct wat u van de verzekeraar terugkrijgt.

Ontdek onze diensten

diensten 2

Over ons

Onze visie op tandheelkunde is, dat wij mensen behandelen en geen tanden en kiezen. Daarom nemen wij graag de tijd voor onze patiënten en stellen wij graag samen met u een behandelplan op.

Lees hier meer over op deze website.

Neem contact op voor advies

Mike Bloemen behoort sinds 1999 tot een wereldwijde groep van innoverende tandartsen.

Onze Diensten

Het kan zomaar gebeuren: u struikelt ’s avonds en verliest daarbij een tand. Plotseling hardnekkige kiespijn, of is de holte van een pas getrokken kies plotseling gaan ontsteken. Voor alle gevallen waarin u voor spoedeisende tandheelkundige hulp even niet bij ons terecht kunt

Tandheelkundige implantaten

Tandheelkundige implantaten zijn vervangende tandwortels. Implantaten bieden een sterke basis voor vaste (permanente) of uitneembare vervangende tanden.

Cosmetische tandheelkunde

Als u niet tevreden bent met, kan moderne cosmetische tandheelkunde u helpen. Deze methode  richt zich op het verbeteren van de tanden.

Wortelkanaal behandelingen

Patiënten hebben meestal een wortelkanaal nodig als er sprake is van een ontsteking of infectie in de wortels van een tand.

Tanden Bleken

Tanden bleken is het bleken van uw tanden om ze lichter te maken. Het kan uw tanden niet stralend wit maken, maar het kan de bestaande kleur lichter maken.

Tandheelkundige röntgenfoto's

Tandheelkundige röntgenfoto’s (röntgenfoto’s) zijn afbeeldingen van uw gebit die uw tandarts gebruikt om de gezondheid van uw mond te beoordelen.

Beugels & implantaten

Een beugel is een orthodontisch hulpmiddel dat de tanden uitlijnt, rechtzet en helpt de tanden in de juiste stand te brengen ten opzichte van het gebit van een persoon.

Tips Van Onze Tandartsen